Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 29 juni 2012

Klaar!

Nou, na weken van voorbereiding zijn wij er klaar voor! Dat betekent niet dat ik alles af heb, maar ik kan in elk geval morgen van start!

In het kanaal liggen de kleine kottertjes al klaar die morgen heen en weer zullen varen - net als de Hoogaarsen.


De kinderen vermaken zich nu al prima bij de botsautootjes...zo vaak hebben we die hier niet!


Hoe vinden jullie dat enorme VOC-anker voor die botsautootjes? Het verleden en heden liggen wel heel dicht bij elkaar, he? De botsautootjes verdwijnen weer, het anker blijft nog wel even liggen.....


Het podium staat klaar voor o.a. de Djembé, de klederdracht presentaties en het Scheldeloodsenkoor.


Kom morgen gezellig langs, geniet van de leuke dingen die Arnemuiden te bieden heeft (morgen o.a. gratis gebakken vis!), kijk naar het garnalen pellen, de klederdracht, eet een heerlijke bolus of een Erremuus worstebroodje van de bakker. Haal verse kersen, een palinkje of een haring, bezoek de musea die deze dag gratis zijn te bezoeken en kom vooral even bij ons langs, we zitten midden in het feestgedruis. Tot morgen!





5 opmerkingen:

  1. Jeanet, volgens mij heb jij je een slag in de rondte gewerkt voor deze visserijdag. Ik wens je heel veel plezier en een super verkoop morgen, zodat je met een voldaan gevoel zondag met de beentjes omhoog kunt terugkijken op een geslaagde dag. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is dat ik morgen een ritje moet doen naar de andere kant van het land. Het ziet er erg leuk uit. En de kersen en bolussen klinken erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Jeanet, wat gaat dit een heerlijke dag worden! Ik hoop vanmiddag richting Arnemuiden te komen, eerst straks naar Westkapelle en Domburg, en daarna sluit ik mijn rondje Walcheren bij jullie! Heel fijne dag vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel fijne dag vandaag mooie garnalenpelster! Ik zou er met mijn Urkerpak zo tussen willen zitten en ook lekker meepellen (en stiekem snoepen) Ik zie uit naar het verslag van deze dag!
    lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu ik dit schrijf is de zaterdag al bijna voorbij; ik hoop dat je terug kunt zien op een fijne dag. Hopelijk heb je kunnen genieten van alles om je heen en heb je goede zaken gedaan. Je hebt er zo veel energie in gestopt. Fijne zondag; misschien is er tijd om te relaxen. Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen