Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 18 oktober 2012

Beurs

Vandaag heb ik regelmatig met een big smile jullie mails en reacties gelezen (ik kan je verzekeren dat ik daar bijna een dagtaak aan heb!) |Hoewel ik gisteren toch alleen maar heb verteld dat we wat dingen aan het veranderen zijn in de winkel, denken sommigen dat ik met een heuse verbouwing bezig ben. Welnee, een andere toonbank, stoffen opruimen en plaats maken voor kleine kastjes voor meer wol. That's it. Alleen als je winkel zo volgestouwd is als de mijne, is ook een kleine verschuiving van het meubilair geen sinecure!

Natuurlijk droom ik wel eens van een compleet nieuw ingerichte winkel, met alle kastjes, plankjes, standaardjes in één stijl. Zou er geen Herman Blijker voor wolwinkels zijn?? Of een Extreme Home Makeover voor tobbende winkeliers? Dan worden wij lekker voor een week naar Disneyland gestuurd, en na een week kom ik in een compleet nieuwe winkel! O, ik daar moet ik niet aan denken, want dan zit er overal een camera bij......... brrrrr, nee hoor laat ons maar aanmodderen met onze kastjes.

Wat vinden jullie van dit gebreide portemoneetje? Doet denken aan vroeger!



Je kunt het patroontje gratis downloaden van Ravelry, wel in het Engels. Onderaan het patroon staat een begrippenlijstje van de afkortingen. Leuk projectje voor restjes. Mooi portemoneetje om te gaan sparen voor een nieuw winkel-interieur...... :-)

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, lijkt ook wel wat op een afwas sponsje (tenminste, daar dacht ik aan toen ik de foto zag).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, die had je van leer volgens mij!
    Zo is ie ook heel leuk( nou weer leren breien...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is ie he? Ik kan me herinneren dat ik er een van groen leer had met mooie motieven erin gestanst!
    Deze staat al een tijdje in mijn favorieten op Ravelry :)

    Veel plezier met alle klussen. Het gaat vast mooi worden.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen