Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 2 april 2013

Give away!

Een poos geleden vertelde ik al over ons nieuwe sokkengaren van Trekking. En dat je met dit garen nog veel meer kan maken dan alleen sokken, bewijst Sascha met deze geweldig leuke ponchette.

Easy Breezy Ponchette crochet pdf pattern

Easy Breezy Ponchette crochet pdf pattern

Wil je deze ook maken? We geven dit pakketje samen weg : Een bol Trekking in pastelkleurtjes (in werkelijkheid iets lichter dan op de foto) en het patroon van Sascha. Wat moet je er voor doen? Wordt volger op dit blog en geef je reactie op deze blogpost. Wil je dubbel kans maken? Wordt dan ook volger bij Sascha! Vrijdag maak ik de winnaar bekend.
De give-away is helaas voorbij, deze kleur wol is helaas ook nietmeer leverbaar. Maar er zijn nog wel heel veel andere kleurtjes sokken wol, mail even voor de nieuwste kleurtjes!

Wil je daar niet op wachten? Je kunt het patroon van deze ponchette rechtstreeks hier of hier kopen. En ook bij ons is het patroon verkrijgbaar, evenals het materiaal!


201 opmerkingen:

  1. wow wat leuk zeg en de blog van sascha ken ik niet ga ik ook even een kijkje nemen.
    Ik doe graag mee met zo'n leuke give away.
    Super
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volger ben ik al geruime tijd, dus ik doe graag mee! Zal ook even bij Sacha kijken. Gr. Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wol en een leuke col. He dat rijmt. Kan ik die wol met dat patroon ook bij jou bestellen als ik niet win?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, ik ding graag mee naar zo'n mooi bolletje en volgen doe ik je al heel lang met veel plezier, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De leuke wol had ik al gezien in veel mooie kleurtjes, dus ik doe heel graag mee
    Volgen doe ik je al lang met heel veel plezier.
    Ook Sacha maakt leuke dingen.
    Groetjes, Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, wat leuk ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie sjaal! Ik doe graag mee! Past perfect bij mijn nieuwe zomerjas. Ik volg je al een lange tijd, wat post jij een leuke ideeën!

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk!! Doe ook graag mee. Volger ben ik al een tijdje bij beiden

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou ik wil ook wel eens een ponchette maken, dus ik doe graag mee!
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wil graag meedoen met de give away. Ik lees al heel lang mee maar heb sinds kort pas een blog en kan je gaan volgen. Bedankt ook voor de vaak mooie ideeën.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleurtjes voor deze zomer, ik doe graag mee. Maar ik wil ook nog eens sokken breien, misschien moet ik sowieso maar een bolletje kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk, frisse kleuren, doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. owwww...wat leuk! Ik doe mee!
    Ik ben al volger en ga even bij Sacha kijken, dan ga ik haar ook volgen!
    -xxx-

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik wil ook graag meedoen met deze prachtige giveaway
    ik ben hier al heel lang volger en ben nu ook volger geworden bij sascha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wouw, wat een leuke kleurtjes.
    Ik doe graag mee!

    Gr Hitsje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een mooie ponchette en lekker zo met die frisse kleuren! Helemaal hip voor de zomer!
    Volger ben ik bij beide, ik had ze al in m'n feedly, maar nu ook "echt" volger via friend connect :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dol op je blog, dol op je wol en helemaal verliefd op de ponchette. Ik zou het pakket dolgraag willen winnen. Nu nog even Sascha gaan volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kleuren, daar wordt je vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat jullie samen een actie doen! Ik volg jullie allebei al en kijk vaak op de websites en dus wil ik wel mee doen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De zon gaat er spontaan van schijnen, wat een mooie kleuren! Ik zou het heel graag winnen, dit pakket.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is de sjaal vrolijk ! Ik volg jullie beiden al erg lang, en wil graag meedoen met de give away.
    Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuk, echt mijn kleurtjes. Doe graag mee aan deze give-away. Ben bij beiden volger. Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf, en wat een mooie kleuren! Was ik er toch van overtuigd dat ik je allang volgde was dat helemaal niet zo.
    Ben al zeker een half jaar enorm fan van je blog, kijk er meerdere keren per dag op om te zien of je al wat nieuws hebt neergezet, wat een geweldige ideeen krijg je hier altijd, bedankt!!
    Dus bij deze ben ik je ook officieel gaan volgen zal kijken of ik Sasha wel officieel volg, daar begin ik nu ook aan te twijfelen, raar hoor!!!
    Hele fijne dag, hoop dat het bij jullie net zo zonnig is als hier!
    Groetjes,Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zo vreselijk mooi!! Dat zou ik graag willen winnen, mijn to-do-lijstje wordt er wel langer door maar dat heb ik er graag voor over.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sacha volgde ik al en nu jou ook!
    Groetjes,
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik volg je al een tijdje, hoewel ik niet altijd reageer. Ik zou graag aan deze give away mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe graag mee! Super leuke give away zeg :D
    Volgen doe ik jou al een tijd!

    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe heel graag mee en ik ben al een poosje volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En ik ben ook volger bij Sacha geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Erg mooi. Ik doe graag mee. Ik volg jullie allebei!
    Groetjes, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ben al volger bii jou en bij Sascha!!! Wil graaaaaaaag kans maken! Vind 'm echt supergaaf...!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ben al volger bii jou en bij Sascha!!! Wil graaaaaaaag kans maken! Vind 'm echt supergaaf...!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  33. fantastische kleuren! ik doe graag mee bij jou en bij Sascha!
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Los van de prachtige blogs die je schrijft, is 't nog niet zo makkelijk om je aan te melden. Zeker niet als je nog geen google account hebt. Voor mij inmiddels poging nummer 4 om een bericht te plaatsen ;)

    Al geruime tijd volg ik je blog, via een link van facebook. Erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oh super leuk! Ik volg jullie al een tijdje op facebook en heb al een aantal spulletjes gemaakt maar dit zou ik toch graag winnen! Alvast bedankt voor al die leuke dingetjes! Doe vooral zo verder. Groetjes Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow leuke give-away, wij waren al volger van sascha,en zijn nu ook hier volger geworden,wij wagen een kansje

    groetjes mingle-mangle dames

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Doe graag mee,en ben ook al een tijdje volger van je blog,vind het heel erg leuk dat je voor ons altijd mooie berichtjes plaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Jeanette, prachtige wol voor de give away. Ik volg je via Facebook en je blogs. Je geeft mij vaak inspiratie voor een project. Of om verder te kijken. Bedankt voor je leuke blogjes. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Erg leuk dat je met deze wol ook iets moois zoals deze sjaal kunt breien ik wil het wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Jeanet,

    Ik volg jouw blog en die van Sacha al langere tijd. En die kleurtjes van dat garen zijn zo heerlijk en mooi!! Krijg gewoon zin aan de lente bij het zien ervan! Ik doe graag mee!!

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Jeanet,
    wat een leuke give-away, kleurtjes om helemaal vrolijk van te worden! Ik volg al lang jouw blog en lees altijd met plezier de berichtjes. Ook het patroon is erg leuk!
    bedankt voor het organiseren van deze give-away

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een vrolijke frisse kleurtjes. Dat hebben we nodig.....Ik doe graag mee met deze vrolijke give away.


    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oooooooh mooi,en zomers en niet te moeilijk(hoop ik) ja ik wil graag.....dan heb ik meteen gekozen wat ik ga maken van alle plezante ideetjes hier,kan maar niet beslissen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtig, doet je nog meer verlangen naar de zomer!
    Groetjes
    Mariet

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ohhh Prachtig!Wat een TOP Give Away!Ondanks dat de kans klein is sluit ik me toch aan in deze gigantische rij....niet geschoten is altijd mis tenslotte en ik wil toch een kansje wagen om zo'n mooie col te kunnen maken/hebben ;-)Volger ben ik al bij jullie beiden....nou fingers crossed dan maar!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een leuke kleuren! Die ponchette ziet er lekker warm, maar ook niet TE warm uit. Eigenlijk perfect dus! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zo leuk om te zien wat je allemaal van zo'n wolletje kunt maken.
    En geweldig dat Sascha meedoet,zij heeft ook een geweldige blog,dus meteen gaan volgen want ik wil wel een kansje wagen op dit moois.
    Groetjes Moni

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik vind de ponchette echt prachtig (de kleuren ook trouwens)! En heb ook al een idee wat ik er mee zou doen.....een collega van me is al tijden bezig met een sjaal te haken, dit zou een leuke verrassing zijn voor haar :D

    Ik volg beide blogs via Bloglovin'.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik ben al volger. Het is altijd leuk om je blog te lezen. Wat een leuke give away. De kleurtjes zijn fantastisch. Sasha volg ik ook al langer.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een leuk give Away!! Ik volg je blog al een hele tijd en raak zo geïnspireerd van alle mooie creaties! Ik hoop dat ik win zodat ik ook de kans krijg om met deze prachtig wol te werken en iets leuks te maken.. Als ik win dan zal ik je een foto sturen van mijn creatie

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super is die, ook ik doe heel graag mee. Een ontzettend leuk blog is dit.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke vrolijke sjaal!
    Ik doe graag mee met je give away en ga je volgen.
    Sacha volg ik al via Bloglovin.

    Hartelijke groet,
    Emilie
    (ateliereem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wat een heerlijke felle kleuren! Volger ben ik al, en ik zou graag een bolletje willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik volg jouw blog en dat van Sacha al lange tijd en met veel (haak)plezier. Ik heb al diverse patronen nesteld bij haar. Garen bestelde ik onlangs bij je voor de sjaals van Wieke. Dus je begrijpt, ik doe graag mee met deze superleuke give-away.
    Ik zet de sjaal en het patroon sowieso op mijn lijstje. Wat een leuke zomerkleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik volg je via Facebook en kijk dan elke dag op je blog. Heerlijk ben altijd nieuwsgierig wat er op komt. Mijn lijstje van to do word steeds groter.
    Ik wil graag aan deze giveaway mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Kijken of mn reactie nu wel lukt....volgen doe ik je al vanaf dat je startte op zldnet :-)
    Sinds die tijd ben ikzelf, en mn Zus, ook weer gestart met haken/breien,dus het werpt wel zn vruchten af haha
    En zoals alle reageerders zou ik ook heel graag het pakket winnen, geweldig die kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Tot mijn grote verbazing was ik hier nog geen volger terwijl ik met regelmaat hier een kijkje kom nemen.Ik ben net klaar met mijn zpagehtti poef dus toe aan een nieuw project.Aangezien ik al een tijdje een omslagdoek of iets dergelijks wil gaan maken is dit dus de kans voor me dus doe ik graag mee aan jullie give away. Volger van Sascha ben ik al wel.groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Geweldig! Ik doe mee! Ik ben flink aan het haken geslagen nu ik net thuis zit met zwangerschapsverlof, en ik ben op zoek naar een nieuw project ....

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Geweldige ponchette .. leuk kleurtje wol..doe graag mee..jouw blog en die van Sascha volg ik al een poos..

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat een leuk patroon en evenzo leuke kleuren. Graag doe ik mee bij deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Mij bij Sacha aan gemeld, Bij jou ben ik volger. Jeanet wat een reacties. Als er maar wat gratis te verdienen is. Dan geven wij ons op. Jeanet het is een super leuk combinatie van kleuren echt voorjaar.

    Liefs José

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Superleuk en super vrolijk!

    Ik doe heel graag mee met de Give Away :-)

    Fijne dag,

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wauw wat prachtig en wat leuk zo'n gecombineerde Give Away! Ik doe heel graag mee en waag een kansje. Ik was al een poos volger bij zowel jou als Sacha. Grtzz...Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Patroon is prachtig. Heb nog 7 bollen sokken garen liggen. Maar uiteraard niet in deze prachtige tinten. Haha. Dus ook ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een mooie kleuren zeg!! Ik doe wel een gokje mee! :D

    Ben op beide blogs al volger! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. leuk idee iets anders dan sokken.
    zou dat ook eens willen proberen.
    groetjes roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. OH wat mooi zeg, die kleuren zijn echt schitterend!! MAG ik ook meedoen?? Ja tuurlijk ben ik volger..al heeeeel lang haha. Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  68. En bij Sasha ben ik ook al volgster :) Groetjes van Marian weer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ben een beginnende haakster - breister, bijna met pensioen ;-)
    en ben net bezig aan mijn eerste sok! Ik kom hier al eventjes op deze blog genieten en heb de herfstkol al zelf gemaakt... was fier op mezelf!
    Dus het zou leuk zijn om zo'n pakketje te winnen, dat wordt dan mijn volgende uitdaging!
    Zelf ben ik nog nergens een volger, dus jullie 2 zijn de eerste.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wol, ik kan er nooit genoeg van hebben! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ja, ik doe graag mee, volg je blog al een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wow wat een prachtige give away. wil graag kans maken op dit prachtige pakket.ben op alle tweed blog al volger.

    sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Hallo, ik ben net een nieuwe volger geworden.
    Ik ga bij Sasha ook even kijken. Wat een leuke give away zeg.
    Ik ken uw winkeltje wel. We komen af en toe wel bij de Troje in de straat voor de klederdracht. Zo grappig en ik vond dit blog via Zeelandnet.
    Groetjes vanuit Zeeuws Vlaanderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Hallo Jeanet,
    ik volg je al een hele tijd via feeds, geniet erg van je leuke ideeën. Dit ziet er weer erg leuk uit, vooral de vrolijke voorjaarskleuren. Dus ik doe graag mee aan de winactie, ook sacha volg ik via feeds.
    groeten Jeannette



    BeantwoordenVerwijderen
  75. Dit is een hele mooie!!!! Ik dope dus heel graag ùmee aan de give away. Ik volg jullie beiden al een hele tijd.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Dit is een hele mooie!!!! Ik doe dus heel graag mee aan de give away. Ik volg jullie beiden al een hele tijd.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  77. hai Jeanet

    ben al lang volger van je en vertel alle nieuwe brei/haakmensen die ik ontmoet ook over jouw blog.
    ik blijf genieten van alles wat je met ons deelt.
    ik doe graag mee aan deze actie

    grts pt uit soest

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ow wat leuk, ik doe graag mee. En ik ben Sasha ook gaan volgen, ze heeft en erg leuke blog =)
    Ik kan niet beloven dat ik de wol ook voor dat patroon gebruik hoor, ik vind zelf dingen verzinnen om te maken ook erg leuk ;-) maar misschien ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat leuk, ik volg je al langer met veel plezier.
    Ik doe graag mee.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Woow, leuk
    Ik ben al poosje volger en wil hier heel graag aan meedoen
    Fijne dag, groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen



  81. wouw wat een mooie fleurige sjaaal
    wil meedoe zomaar

    liefs fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik vind hem enig, maak graag kans!

    Groetjes,
    Albertine Bosdam

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wauw wat een mooie kleurtjes, ik volg je al een hele poos en als het mag wil ik graag meedoen.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Dat is een fleurige vrolijke binnenkomer. April begint zonnig bij jou. Natuurlijk waag ik een kansje. Je krijgt het er maar druk mee. Het is een heel mooi patroon. Ik ga ook even bij de ontwerpster kijken.
    Groeten van Willemien.

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Nou, daar wil ik wel een kansje voor wagen! Ik ben volger geworden.

    Groetjes,

    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een mooie give-away!
    Ik doe ook graag mee.
    Ik geniet trouwens elke dag weer van de ideeën die je post!
    Bedankt daarvoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een prachtige kleuren zeg, dit garen! Ik ben hier via Sascha haar blog, waar ik al een tijd volger van ben. Ik zou het super vinden om dit patroon met garen te winnen...dus....ik ga nu duimen.....
    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wie wil dit nu niet winnen? Ook ik doe graag een poging....maar als ik niet win, dan weet ik in ieder geval get garen te vinden;-)
    Groetjes VivW

    BeantwoordenVerwijderen
  89. ik volg je al een hele tijd, toppie blogs ! maar meedoen met zoveel aanmeldingen ? nope...
    succes voor ieder die wél meedoet !
    greetz

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Hoi super leuk!!!Wat zou ik graag winnen. Blij dat ik brei volgde ik al maar ben nu gelijk volger van Sacha geworden. Die ook originele dingen erop heeft staan.

    Groetjes Veronica






    van

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een super leuke give away. Ik ben bij allebei al volger en doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een leuke Give a way. Bij beide was ik al volger.

    Gr. Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Wat een mooie col! En natuurlijk een superleuke give away. Ik doe graag mee en tevens bij Sascha een kijkje genomen!

    Groetjes Imara

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh........ik ben verliefd! Mijn man vindt het niet erg. Hij denkt dat geweldig sokkengaren en een superleuk patroon geen vervanging kunnen zijn voor een echte man.....

    Haha, weet hij veel :-) !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Het is een mooie col. Ik doe graag mee aan deze give-away. Ik ben reeds volger van jullie beide blogs.

    Lieve groetjes,

    CreativEls

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hallo,

    Wat een leuke give away.Ik doe graag mee.

    Groetjes,Marja Leistra

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Nou ik kom onderaan een hele lange lijst, dank je wel voor deze mooie kans en ik waag er een, of twee, volger ben ik al, ga ook even bij Sascha linken, maar aar volg ik ook al, succes ermee,
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ook al hebben er zich al bijna honderd opgegeven om mee te doen aan die leuke give away. Toch wil ik ook graag meedoen.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  99. jee wat een reacties......... maar toch ik maak graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik ben nummer honderd en kom graag in aanmerking voor het pakketje. Is toch een waardig getal nummer 100. Groetjes en ga nog lang door met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. owww een give away... ik doe mee!!!
    volger ben ik allang.. bij beiden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat een schitterende Sjaal, ik ben je gaan volgen, deed ik al op facebook maar nu ook hier. Sascha ben ik ook gaan volgen. Dus 2 kansen, spannend.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Elke dag al wel gekeken op deze super blog maar dan nu ook officieel volger! Dacht dat ik dat al was, maar niet dus! Graag ding ik mee naar deze lente-gevoel-versterkende give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hahahaha, ik ben niet de enige zie ik wel... Ik zag die mooie sjaal al bij Sacha en zij vertelde dat jij die ging weg geven. Ik waag toch maar een kansje.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik wil graag meedoen met deze winactie, want een prachtige wol! Ik ga Sascha ook volgen! (Je link doet het alleen niet, er staat .nl maar het moet .com zijn).

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Prachtig!!!! echt mooi om zoiets te winnen :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat een plaatje, kijk daar krijg je nu een lentegevoel van.... als het weer niet meewerkt dan doen Sascha en Jeanet dat wel ! Ben volger bij allebei en ga duimen hoor !

    groetjes en ga zo door !

    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Hoi Jeanet,
    ik kijk al heel lang dagelijks op je blog.
    Ik ben ook al een keer in je leuke winkeltje geweest.
    Nu wil ik ook een gokje wagen, dus heb ik me officieel aangemeld!
    Groetjes, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Wat een leuke give-away is dit.
    Ik heb ook jouw herfstcol gemaakt maar ik ben hem kwijt geraakt, maar ik ga hem zeker nog een keer maken. Ben ook volger van jou geworden.

    groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Tussen de ..tig andere volgers wil ik ook wel een kansje wagen. Ik hou van de vrolijke kleurtjes van deze wol.
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Volger ben ik al een hele tijd van jullie beide, maar wil toch ook wel graag mee doen voor de wol en het patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat super mooie kleuren !! Waag hiermee ook mijn kans

    En ben je nieuwe volger

    Groetjes
    Diane
    www.creadiva.be
    Kan je ook eens kijken naar onze creaties

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Jeetje wat een boel reacties al. Ik doe ook mee voor deze give-away. Hoewel ik zelf geen wol kan dragen, mocht het prikken, maak ik hem voor mijn zusje als kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Heerlijk die mooie kleurtjes! Ik 'ding' graag mee naar het pakketje, gelijk weer wat te doen.

    De paastuin hebben wij dit jaar ook gemaakt met de koters van 6 en 3, erg leuke manier om naar Pasen toe te leven. Een aanrader voor iedereen.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik doe graag mee met de actie. Maar weinig kans met zoveel reacties voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Volgen doe ik je al langer, dus een 'officieel' volger worden vind ik geen enkel probleem :-)
    En natuurlijk loot ik graag mee voor de ponchette (leuke benaming), want na het maken en heel veel dragen! van de herfstcol lijkt deze ponchette me geweldig voor de lente!

    En dan bij deze ook gelijk nog maar even mijn complimenten voor je inspirerende weblog. Petje af!

    Groet van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ahhh, ik doe graag mee met deze give-away. Mooie ponchette en mooi garen.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Hoi Jeanet, zo vele reacties! Ik hou van kleuren, dus kom ik maar gezellig meedoen ☺ Groetjes, Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Net zoals alle blogster hier boven ben ik dol op kleuren. Hopelijk maak ik ook nog kans, volgen doe ik je al. Bij Sasha ga ik uiteraard ook eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. WAUW wat leuk, ben een Sascha fan (ben daar al lang volger), dus zag het daar. Maar wat is het prachtig, denk dat ik dit ook nog wel zou kunnen haken. Ik doe heel graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Volger ben ik al een poosje, en dit is wel een hele leuke give-away, dus ik doe graag mee!
    Groetjes, Candida

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wat een prachtige give away!

    Als het mag doe ik ook heeeeeeeeel graag mee!!!!!!

    Ik volg jullie beiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Leuk, ik doe graag mee!
    Groetjes, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Al heel lang stille meelezer en probeer graag de ideeen op je blog uit. Zelfde geld voor het blog van Sacha. Ben nu voor deze prachtige wol volger geworden van jullie beiden, ik waag graga een poging:)

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat leuk! Ik volgde Sascha al langer, maar kennelijk over dit patroon heen gekeken, het ziet er super leuk uit, leuk kleurtje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Wauw, wat supermooi zeg!
    Die wil ik wel winnen!
    Dat maakt het begin van de lente nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Die ziet er heel mooi uit. Wat een leuk idee van jullie. Ik ben al volger bij jullie allebei en ik doe heel graag mee aan deze mooie give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Van jullie beider blogs ben ik al heel lang volger, rest alleen nog om hier een berichtje te plaatsen. Wie wil dit nou niet winnen? Met zo'n col ga je vrolijk het voorjaar in!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Wauw!Deze is echt schitterend!I hope so..

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik ben al volger van jou en Sacha, dus ik neem aan dat ik dan aan de voorwaarde heb voldaan. Ik wil heel graag een gokje wagen om dit prachtige garen met patroon te winnen.

    groetjes,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik doe graag mee, volgen doe ik al een poosje doe ik een poosje, ook bij Sascha!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Geweldige poncho en geweldige kleuren.
    Daar wordt je gewoon vrolijk van ;-)

    Ik hoop dat ik mag winnen.


    gr

    BeantwoordenVerwijderen
  133. I love love love the colors in this beautiful piece. The yarn seems perfect for the gorgeous pattern.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Jeetje ... wat een leuke give-away!! Ik doe zeker graag mee!!

    Bedankt!!
    Groetjes, Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat leuk!
    Ik doe graag mee!
    Mooi in een vakantie te maken.
    Groet,
    Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een mooie kleuren. Hier was ik al volger maar mezelf ook even aangemeld bij Sacha, ook een super leuk blog.
    Mochten jullie zin hebben, je bent ook altijd bij mij welkom.

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wat een prachtige kleuren! Ook ik doe graag mee met deze give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Dit kan je gewoon niet laten liggen ... net volger geworden bij jouw en bij sacha .... en nu duimen maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een zoete zomerkleurtjes, ik waag een kansje voor deze give away.
    Groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. wauw deze is leuk, dus maar snel volger geworden zowel bij jou als bij Sascha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Nummer 143....Dat brengt vast geluk!!
    Nu nog Sacha volgen, jou stalk ik al jaren...
    Groetjes van Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Olá Jeanete,
    Sou seguidora de seu blog!
    Quero participar, quero ganhar.
    Abraços.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Prachtige sjaal en wat een mooie kleuren. wie wil dit nu niet winnen!!! Gave give -away

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Wat een heerlijke voorjaarssjaal... daar wordt je vrolijk van! Ik doe graag mee en waag een kansje..
    Hartelijke groet uit IJsselmuiden van Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wat een super vrolijke kleuren. Nog nooit mee gedaan aan een give-away, maar nu waag ik maar eens een gokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Wat een prachtige shawl. Ik ben zelf een fanatieke haakster.
    Breien laat ik aan anderen over, maar voor zo'n mooie give away wil ik wel een gokje wagen. Ik ga jullie volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wat een geweldige sjaal, en de kleuren zijn zoooooo mooi....
    zou een leuk handwerkje zijn voor de vakantie...haha

    lieve groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Altijd leuk om mee te doen aan een gokje......we volgen zeker

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wauw wat een mooie shawl, passende bij het mooie lenteweer :) Ik doe graag mee. Grtz. Laurie

    BeantwoordenVerwijderen
  150. al geruime tijd lees ik je blog, dus nu ben ik ook maar volger geworden, want ik hebt steeds zulke leuke ideetjes!
    En ik wil ook wel een gokje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Hallo Jeanette,

    Ik volg je blog al een tijdje en ben nu officieel volgster geworden. Inmiddels heb ik de herfstkol van jouw blog klaar. Graag waag ik nu een kansje naar deze prachtige

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Zie nu pas dit blogje van je..al kijk ik meerdere momenten van de dag op je blog...gelukkig is het nog geen vrijdag. vindt bijna alles van je super en probeer veel zelf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Zie nu pas dit blogje van je..al kijk ik meerdere momenten van de dag op je blog...gelukkig is het nog geen vrijdag. vindt bijna alles van je super en probeer veel zelf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Zie nu pas dit blogje van je..al kijk ik meerdere momenten van de dag op je blog...gelukkig is het nog geen vrijdag. vindt bijna alles van je super en probeer veel zelf uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Hoi Jeanette,

    Al n tijdje volg ik jouw blog. Ik ben helemaal enthousiast van het patroon met die prachtige kleuren!

    Graag wil ik n gokje wagen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Hallo,

    ook ik zou graag in aanmerking willen komen voor dit Give Away.
    De kleuren zijn heel zomers, dat heb ik wel nodig nu de winter zo'n beetje is begonnen hier. Belachelijk zo koud als het is. Je blog is erg leuk.
    groet,
    viv

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Wat superleuk!! Doe ook graag mee. Volger ben ik al een tijdje bij beiden xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Die is echt te mooi,dat zou graag winnen. Super

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Prachtig, die kleurtjes! Ik krijg er helemaal voorjaarszin van, dus ik doe graag mee! En natuurlijk ben ik Sascha gaan volgen, da's een leuke bijkomstigheid, nog meer inspiratie voor op mijn leeslijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Hier word ik vrolijk van , nu zal de Lente echt wel komen, toch ? :)

    Ik doe graag mee en ben al een hele tijd volger van je Blog want zoveel leuk wil ik natuurlijk niet missen .
    groetjes trudette

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Super leuk, ik doe graag mee!
    Ik ben al volger bij jullie allebei :)

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wat een leuke Give away, ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Dankzij jouw blog heb ik al veel ideetjes opgedaan, van warme cols tot schattige uiltjes. In de zomer plan ik zeker een uitstap naar Arnemuiden (al bij al niet zo ver van Antwerpen), maar nu wil ik alvast graag meedoen aan de give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Graag wil ik een gokje wagen het is een super give-waar.
    Groetjes en een fijne dag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  165. een vriendin en ik zitten altijd te kijken naar al het moois wat hier en op Facebook voorbij komt! Dus doe ik graag mee hier aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Hoi hoi,
    Via Sascha kom ik op je blog, en wat maak jij een mooie/leuke dingen zeg! Ik zou graag ook mee willen doen met deze gave give away... ook al kan ik zelf niet haken:-( maar wie weet kan ik ooit iemand zo gek krijgen om deze prachtige col, in deze heerlijke kleurtjes te maken.. Of wie weet kan ik hem ooit zelf maken...
    Bedankt voor deze super gave give away!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Wat een super give aaway. Doe graag mee, ben al volger.
    Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Wat een leuke giveaway! Ik waag graag een kans en ben al volger!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Hallo, volger ben ik al een hele tijd en geniet van al het moois wat voorbij komt,
    en vind het heel leuk om mee te doen om deze sjaal te mogen maken.
    en hoop van de zomer een keer naar Arnemuiden te kunnen komen

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Wat een frisse lente kleuren ;-) Ik zet ook een linkje!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en volger bij Sascha ben ik natuurlijk ook al een tijd, hé!

      Verwijderen
  171. Hoi Jeannet,

    Ik volg je al een hele tijd op Netvibes maar ben ik echt volger geworden. Zou graag meedoen met de give away!
    Groetjes,
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Hoi, ik ben ook een officiele volger geworden ipv een anonieme ;-). Superleuk blog...heb hier al veel inspiratie op gedaan... En ik ben fan van Sascha. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Hoi Janet, Wederom een geweldig patroon, uitgevoerd in kleuren die je meteen enthousiast en vrolijk maken. Inmiddels is mijn 'dat zou ik graag ook eens maken' lijst dankzij al jouw geweldige ideeën zo lang dat me dat in dit leven waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Een voordeel is wel dat ik met nooit meer hoef af te vragen wat ik nu weer eens zal maken. Ik ben en blijf een fan van je geweldige blog. Resi

    BeantwoordenVerwijderen
  174. auw wat is die gaaf!!! Ik waag graag een kansje, ben ook volger bij sasha

    groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Hoi hoi wat een lekkere kleurtjes en een geweldige sjaal !
    Gooi mijn naam maar in de hoge hoed voor een kansje op deze geweldige give away!
    En natuurlijk lekker doorgaan met je geweldige blog, het is elke dag weer een beetje spannend moment wat er voor leuks er deze dag weer op je blog verschijnt
    Groetjes uit de NOP Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Wat ontzettend leuk! Ik die graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wat heeft Sacha weer een leuke omslagdoek gemaakt. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  178. wauw ... deze wil ik ook wel maken!!
    ik doe dus heel graag mee!!!

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik kom hier vaker even kijken en doe zo heel wat inspiratie op.
    Ik doe graag mee want hij is erg mooi.
    Groetjes van Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Hallo Jeanet,
    Ik ben nu al een tijdje volger van dit geweldige blog. Ik doe hier veel inspiratie op, en plaats zo af en toe zelf ook wat handwerk op mijn blog http://www.ingescreaties.blogspot.nl/
    Ook de dames van ons pas opgestarte brei- en haak cafe heb ik enthousiast gemaakt om eens een kijkje te nemen op blij dat ik brei.
    Enne zeg nou zelf, wie wil er nou niet zo'n leuke shawl....

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Kan nog net meedoen voor deze ontzettend vrolijke give-away. Wat een vrolijke lente-kleuren! Daar word ik blij van. En ik volg jullie beiden al een tijdje. Fijne avond, Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Ik volg je blog al een tijdje, er al veel ideetjes afgehaald. Dit garen vind ik wel heel leuk. Het patroon ook. ik wil wel mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  183. waauu te gek precies mijn kleurtjes ben allang volger van je maar wil dol graag meedoen, groetjes wilmie

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Dit is zo'n mooie kleurencombinatie en originele details maken hem helemaal af! Ik doe graag mee, leuke give away actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Volger ben ik al langer Jeanet, dus bij deze wil ik heel graag meedoen met de give away! Ziet er superleuk uit om te dragen in vrolijke kleuren.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Waw wat een mooie kleurtjes, echt lente !
    Grt Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Ben een dag te laat maar dat mag de pret niet drukken want ik ben super blij dat ik je blog gevonden heb!!
    En wat een mooie kleuren!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Ben een dag te laat maar dat mag de pret niet drukken want ik ben super blij dat ik je blog gevonden heb!!
    En wat een mooie kleuren!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Oooo wat een leuke give away, ik win nooit maar waag toch ook hier een poging, ooit moet de eerste keer zijn toch?

    Ik ben groot fan van je blog, stond onder mijn favorieten en werd zeker 1 keer per weer doorgespit. Nu ook maar even volger geworden. (Ben ik echt de enige ie er noit aan denkt om te controleren of je ooit dat icoontje hebt aangeklikt? Dacht dat ik het allang was.

    Het is aan een kant jammer dat het lente begint te worden, nu moet ik de mooie grannysjaal wel afdoen. Patroon heb ik hier van het blog gehaald en er dus veel plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
  190. prachtige sjaal en zulke vrolijke kleuren.
    de blog van sacha ken ik ze maakt prachtige patronen.

    wil graag meedoen aan deze give away.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  191. Hoi Jeanet,

    Hoe kan ik het garen en patroon voor de ponchette bij jou bestellen?
    Graag hoor ik het,
    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  192. Kan ik het patroon en materiaal nog bestellen. Zo ja hoe ga ik dan te werk?

    BeantwoordenVerwijderen