Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 22 april 2013

Zooooooo Lente!

Elk jaar verheug ik me hier op! En elk jaar laat ik er foto's van zien. Het blijft gewoon zo mooi, dus ja hoor - hier zijn ze weer..........de bloesem op de Markt. Houdbaarheid = 1 week, dus als je mee wilt genieten, kom dan deze week!



Dit is toch het ultieme genieten?
Gewoon eronder gaan staan en een poosje naar boven staren....


Als je goed luistert hoor je het gezoem van bijen en hommels die zich helemaal te buiten gaan aan deze overdaad aan bloemen.


Wat zal het een mooi gezicht zijn van boven op de toren naar beneden...


Maar ik heb natuurlijk niet een hele dag naar boven staan staren, he? Er moest een stapel Koningsmantels worden verzonden en ook veel breigarens want vrijdag kwam er aan het eind van de middag een doos binnen van de Unicate breigarens. Veel mensen hadden al besteld, en nu is er nog keuze uit de volgende kleuren (op = op, en binnenkort bestel ik weer!), maar van sommige kleuren heb ik maar 1 bol.


Butterfly

Jeans Pur (blauwer dan op de foto)

Onder Water

En dan ook nog:
Jeans Lila

Jeans Rosa

lila

Tamara

Wie het eerst komt, het eerst maalt :-)
Het is heerlijk weer deze week om een rondje te fietsen, dus wat let je!? 









2 opmerkingen:

  1. Wow, dit is wel heel erg mooi. Hier bloeit er nog bijna niets... Maar dat zal binnenkort ook wel gebeuren.
    Geniet maar van al dat moois!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die bloesems! De roze zijn hier nog net niet helemaal open (en sommige bomen nog helemaal niet), maar de witte zijn er al wel. Normaal zitten ze nog iets verder uit elkaar dacht ik (qua tijd). Het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen