Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 2 juli 2014

Aan de wand!

Het is wel duidelijk dat ik een beetje achter loop! Ik heb nogal wat blogs die ik volg gemist en zo kan het gebeuren dat ik dit prachtige wandkleed heb "gemist". Bij deze...:

Foto

Zo mooi! Je vind alle details over dit wandkleed op het blog van Jellina. Wat een werk, maar dan heb je ook iets heel unieks aan de muur. En liever niet aan de muur? Dit is natuurlijk ook een prima dekentje...

Foto

3 opmerkingen:

  1. Hallo Jeanet. Het is en prachtig dekentje mooi van kleur. Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt wel een super prachtig dekentje Jeanet! Ook als wandtapijtje, zelfs in een kleinere vorm als kussen en ga zo maar door....
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, ook mooi om van lapjes stof te maken.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen