Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 30 juli 2014

Avond...

Kijk, met zulke avonden vind ik het helemaal niet erg om 's morgens nog te werken.... na een middagje rondhangen in de tuin met een breiwerkje gingen we nog even naar Westkapelle. Geef de camera aan Miriam en hier een selectie:


Het zicht was zo goed, we konden ver langs de Belgische kust kijken (wat veel bebouwing aan de kust daar), Zeebrugge in de verte, het windmolenpark ergens op de Noordzee, een zeilbootje met een perfecte timing, en verder gewoon genieten...








De familie Zeemeeuw verzamelde zich op een paalhoofd ...


Dág zon, tot morgen!


8 opmerkingen:

  1. We hebben niet veel nodig om te genieten,mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooii Jeanet!! Vooral fijn om te lezen dat je lekker geniet van je halve vakantiedagen.
    En die familie zeemeeuw, wat veel zeg. Je zal ze te eten krijgen :-).
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie foto's hoor! En je geniet toch van je vakantiedagen, dat is belangrijk!! Ook jij kan wel wat rust gebruiken in je leven af en toe.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plaatjes om bij weg te dromen.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daarom ga ik als Vlaamse toch liever naar de Nederlandse kust dan naar de Belgische, geniet ervan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen