Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 30 juli 2014

Niks......

Niks, helemaal niks mis mee om - bijna - niks te doen........!


Vandaag weinig inspiratie... héérlijk!


8 opmerkingen:

  1. Lekker toch, gewoon maar een dotje doen. Geniet er van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is nog een hele kunst om van niks doen te genieten. Je hebt het verdiend :-)
    En dat er nog maar veel van die dagen mogen komen
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel goed om eens even niks te doen of te moeten!
    Lekker een beetje breien en buiten zitten, geniet ervan Jeanet...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon genieten ,gezellig je bloementuintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van het heerlijke bloemenplekje om lekker buiten te kunnen zitten. Heerlijk om even niets te doen!
    Trouwens, beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je moeders verjaardag. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genieten maar, toch ben ik benieuwd wat je op de pennen hebt staan. Is dat Noro wol?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat mag ook wel eens, genieten!!! Je bent wel met mooie wol bezig zie ik :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen