Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 24 juli 2014

Oceaan

Misschien zit je wel lekker met je i-phone of tablet in je hand dit berichtje te lezen, in een luie strandstoel, voeten in het water.... in de Oceaan, Middelandse Zee, maar de Noordzee is ook een prima alternatief deze dagen...
Misschien iets minder groot, en zit je aan een plas of aan het Veerse Meer, het zwembad....
Misschien hoor je tot de categorie mensen die er alleen van kan dromen ........ :-)

In elk geval is deze prachtige omslagdoek van Jellina helemaal in stijl : Oceaan!! (Blue Ocean)

Foto

Je kunt de zeer duidelijke en uitgebreide beschrijving van deze prachtige sjaal vinden op het blog van Jellina in het Nederlands en Engels. Ze gebruikte 300 gram Invicta Colour en 200 gram effen sokkenwol. Geweldig mooi! (Kan ik gelijk even kwijt dat Jellina een van de creatiefste mensen is die ik ken. Elke keer weer iets écht nieuws!)

Foto

(En de Westerdschelde is een prima alternatief voor de Oceaan!!)



PS: om het helemaal compleet te maken:
"Oceaan" van de Zeeuwse band Racoon :-)




4 opmerkingen:

  1. Liefffff!
    Dank je Jeanet <3
    Wat aangeboren is moet je delen, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig in die mooie blauwe kleuren.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Echt supermooi.. die kleuren, het patroon! Complimenten Jellina! En Jeanet bedankt voor het delen :)

    BeantwoordenVerwijderen