Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 16 juli 2014

Vogeltjes van Lucy

Het blog van Lucy, Attic24 volg ik al heel lang, ik denk dat zij een van degenen was die mij inspireerden om ook te gaan bloggen. Wat een heerlijk mens, en wat een leuk blog. Ze heeft veel volgers vanover de hele wereld (o, wat is Engels toch handig als moedertaal) - en natuurlijk ook in Nederland. Dan heb je zeker haar schattige vogeltjes al eens gezien:

IMG_4028

IMG_4017

Lucy heeft het patroon voor deze vogeltjes helemaal uitgeschreven en je kunt het hier terugvinden. Wel in het Engels, maar met zóveel foto's dat taal een bijkomstigheid is! 

IMG_0228

En volg je het blog van Lucy nog niet? Dan zeker gaan doen! Of volgen via Facebook.


4 opmerkingen:

  1. Beautiful,Beautiful!!! Beijo.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jeanet!! Ik heb net zelf een blogpost gemaakt om deze patroonlink te kunnen vastleggen ;-). Zo'n leuk vogeltje!!
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Af en toe ga ik er ook een kijkje nemen hoor, maar ik ben geen haakfanaat alhoewel haar krans en vogeltjes weer superleuk zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen