Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 10 september 2014

Knuffelpopjes

Graag laat ik jullie kennis maken met de superleuke, originele knuffelpopjes van Sascha.





Ik vind ze zo leuk! Ze zijn gemaakt met Stone Washed van Scheepjeswol. Onder de foto's staan de links naar Ravelry, waar de patroontjes te koop zijn. De beschrijving is in het Nederlands (en Engels). De patroontjes zijn ook bij ons in de winkel te koop, in combinatie met de wol/katoen (we verkopen de patroontjes niet los).


Hier heb je het overzichtje:

Het ligt er een beetje aan welk poppetje je wilt maken.
De prijzen zijn incl. garen, patroon en oogjes. Je moet zelf voor een beetje vulling zorgen.

Krokodil - € 10,50 - verzenden 3,00
Poes - € 14,00 - verzenden 3,00
Pinguin - € 17,50 - verzenden 3,00
Prinses - € 21,00 - verzenden 6,95 (want dit kan ik niet meer als envelop verzenden)


Als je wilt bestellen kun je je adres mailen, ik doe het dan op de post.

Mijn favoriet? Het prinsesje!

9 opmerkingen:

  1. Wauw die zijn leuk, ga gelijk even kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke knuffelpopjes! Maar ik brei ze liever :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really sweet, thanks for sharing. I'm going to pop over and take a look.
    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2014/09/holiday-knitting-and-crocheting-part-1.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lapjeskat is mijn favoriet. Ik heb je dan ook een mail gestuurd voor een pakketje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe komt het dat de prinses zo prijzig is? Vergeleken met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zitten de meeste kleurtjes in en het bolletje voor het gezichtje past echt niet door debrievenbus!

      Verwijderen
  6. Erg leuk, maar wel aan de prijs.....

    BeantwoordenVerwijderen