Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 26 oktober 2014

Vorderingen

H'm, niets mis mee....
Het vordert gestaag!


Alleen nog een páár (100?) draadjes wegwerken voor ik aan de rand begin.


(Nee, ik haakte ze niet mee op de volgende toer want dat zie je te goed en gaat bij gebruik los. Ik ga ze echt allemaal netjes wegwerken!)

(PS: na al die reacties op Facebook, ja, ja, het patroon en details volgen...even geduld!!)

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes! Scheepjes Stone washed?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe ik ook hoor Jeanet, ik werk ze ook ouderwets netjes af...blijft gewoon mooier in gebruik. Je schiet al lekker op..mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik stop ze liever netjes in, veel beter vind ik. Je nam hele mooie kleurtjes in een zachte kwaliteit wol lijkt me, ziet er toch lekker zacht en warm uit.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren! Wel een werk al die draadjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeanet, es hermoso, me gustan mucho los colores que has usado. Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig!! Draadjes meehaken heb ik ook nog nooit gedaan, het lijkt mij idd niet safe.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi inderdaad en goed werk heeft tijd nodig moet je maar denken(de draadjes,ha,ha)

    BeantwoordenVerwijderen