Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 16 juni 2015

20 jaar

Vandaag - 20 jaar getrouwd!


Ietsjes grijzer, bij mij zeker wat kilootjes erbij, samen wat neptanden, brillen, en zelfs een hoortoestel.....en nog steeds erg gelukkig met elkaar !

44 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en op naar de volgende 20!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Jeanet en veel geluk voor de nog komende jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. proficiat ! doe er nog maar vele en vele gelukkige jaren samen bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dikke proficiat.Een mooie foto van een mooi en gelukkig koppeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte Gefeliciteerd en dat er nog maar heel veel jaren samen bijkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een dikke proficiat.Een mooie foto van een mooi en gelukkig koppeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd, en nog vele gelukkige, gezonde jaren erbij!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd en nog vele jaren saampjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd en nog heel veel mooie jaren samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en dat jullie nog maar veel plezier van én mét elkaar mogen hebben!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wissikwel en was ik weer vergeten. Van harte !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We gaan gelijk op!
    Wij waren gister 20 jaar getrouwd. En net wat je zegt: ik wat kilotjes erbij, paar tanden gewisseld... brilletje (manlief dan, ik al vanaf mijn 3e jaar) maar meestal errug gelukkig met elkaar....
    Proficiat!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte en ik hoop dat jullie nog heel veel jaartjes erbij samen gelukkig mogen zijn,
    Steekjesfelicitatiegroetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!!! Heel herkenbaar. Maak er een leuke dag van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd en samen nog heel veel mooie, gezonde en gelukkige jaren toegewenst!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met jullie 20 jarig huwelijk...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ...en een prachtige zoon en dochter natuurlijk... ook erbij...
    Van harte gefeliciteerd met jullie 20-jarig huwelijk. En ik wens jullie er nog heel veel mooie jaren bij...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd met jullie "porseleinen bruiloft" !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. van harte gefeliciteerd en nog vele jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha, zo komt er gewoon steeds meer om lief te hebben!!!
    Hier ook nog van harte (de 32-ste :-D ) en samen nog heeeel veel mooie jaren gewenst!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd en nog veel jaartjes samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als jullie maar gelukkig samen zijn. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 20 jaar. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Alsnog Hartelijk Gefeliciteerd en nog vele jaren erbij hopelijk. Mijn lief en ik hebben inmiddels de 37 jaar gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lees het net pas. Allebei van Harte Gefeliciteerd.
    Mijn man en ik vieren dit jaar ons 40 jarig jubileum en ook nog steeds verliefd .

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte proficiat aan jullie beiden en hopelijk komen er nog vele jaren van geluk en gezondheid bij!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 20jarig huwelijk ,we wensen jullie nog vele jaren samen in goede gezondheid toe!
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hartelijk gefeliciteerd met jullie 20jarig huwelijk ,we wensen jullie nog vele jaren samen in goede gezondheid toe!
    Groet Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hartelijk gefeliciteerd met deze mijlpaal, ik wens jullie nog heel veel goede jaren toe,
    gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd en blijf zo gelukkig met elkaar!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd!!!

    Groetjes,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen