Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 23 juni 2015

Stoer!

Breien voor kinderen is zo leuk om te doen! Deze stoere trui kun je voor de frisse dagen nog wel gebruiken. en met de sluiting aan de zijkant makkelijk aan te trekken en geen geworstel ;-)


Deze stoere trui werd gebreid door Leila en vond ik op Ravelry. Het patroon komt van Drops waar je het gratis patroon kunt vinden (in alle talen, ook Nederlands).

Foto en ontwerp: Drops

Gemaakt van Baby-merino. Uiteraard ook van andere materialen te breien, maar maak dan zeker ook eerst een proeflapje! (het meest niet-opgevogldee advies ter wereld).
Het patroon is verkrijgbaar in maat 50 - 104, van ieniemienie baby tot kleuter!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn ze leuk, lief en stoer...
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk truitje is dat!
    Ik brei nogal eens wat voor kraamcadeautjes, dus ik ga hem even pinnen...
    Dankjewel Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk truitje is dat!
    Ik brei nogal eens wat voor kraamcadeautjes, dus ik ga hem even pinnen...
    Dankjewel Jeanet!

    BeantwoordenVerwijderen