Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

woensdag 17 juni 2015

Voor de liefhebber...

Voor de liefhebber: er is weer aardig wat binnengekomen gisteren!





(Zelfde bollen, maar uit een andere hoek genomen). 

Zo maakte Els deze schitterende Dawn in the Woods- sjaal van een bol unicat:



Het Engelse patroon (met schema) vind je hier of via Ravelry.

En maakte (andere) Els deze prachtige Fallen Leaves van Wieke van Keulen


En dit nieuwe patroon van Wieke Get Around is ontworpen voor zo'n bol unicat!

Get Around-1 

Je ziet het, weer keuze genoeg!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleurtjes weer, die gaan weer zo de deur uit zijn!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet plots waarom dit garen Unicat heet: het is gewoon uniek :-))))! Wat een prachtige kleuren heb je weer en hele mooie sjaals die je laat zien. Mij spreekt vooral de eerste Els aan :-D!!
    Lieve groet, Nelleke
    ps. hoe staat het met het tuimelen? Gaat het nog goed??

    BeantwoordenVerwijderen