Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 6 augustus 2015

Ledigheid....

Het duurt even, maar dan komt het echt wel.....ledigheid!
Na een hele drukke ochtend in de winkel kan ik jullie meedelen dat ik de middag in heerlijke ledigheid heb doorgebracht op het strand! Écht!



Wat dat met je doet, een middag met dit uitzicht! En géén haak- of breiwerkje mee, echt niet!
Volledige ledigheid :-)
En eerlijk gezegd, was deze ledigheid niet des duivels oorkussen, maar gewoon heerlijk en precies wat ik even nodig had...



Zo, na 2 uur vitamine D kan ik er morgen weer tegen!

Om in stijl te blijven: deze krans is helemaal in zon, zee, strand-stemming. Om het even vast te houden!

image of crocheted lifebuoy wreath with sea life themed motifs

Ik vond 'm op het blog Amjaylou. Niet met een uitgebreid patroon, maar met wel wat Engelse aanwijzingen (en verder: fantasie!).



12 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar. Vaker doen dus. Gewoon even twee uurtjes. Doet wonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou ik ook wel willen hier met een megadrukke camping, maar hier is het niet bepaald "ledig"op het strand.....integendeel.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Vrouwenpolder! Heel breed, heel rustig, mijn favoriet :-)

      Verwijderen
  4. Fijn dat je zo hebt genoten van het nietsdoen. Af en toe zo broodnodig.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rust lekker uit en af toe helemaal niks doen is heel goed voor je hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat ik juist heerlijk ontspan van haken of breien :-) maar het is dan ook geen werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je van harte gegund hoor. Fijn dat je ervan hebt genoten..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk dat je rust hebt kunnen vinden én er van kon genieten! Knap zelfs zónder handwerkje...misschien heb je even lekker de ogen dicht gedaan? Geniet nog maar lekker van de komende vrije middagen, ze zijn je van harte gegund!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Wat een mooie krans.
    Ik heb ook een granny Square tas gemaakt en de pannelapjes zakkenrol proof.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Soms moeten we al die gezegdes uit onze kindertijd gewoon even vergeten en gewoon niets doen. Heerlijk toch. Ik vind die krans met boot en strandhuisjes super mooi. Ga zo gelijk eens kijken op de site.

    BeantwoordenVerwijderen