Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 1 augustus 2015

Zahra

Zoooooo! Eindelijk weekend :-)
De winkel gesloten (beslist nog niet opgeruimd maar dat komt volgende week weer - of niet), de oogst die Ali meenam van de moestuin weer verwerkt, de cake in de oven...... tijd voor wat rust.
Ondanks het gesnotter en gekuch was het een heerlijke week, want ik heb zóveel bloglezers ontmoet. Ik geloof dat heel hakend en breiend Nederlands en Vlaanderen in Zeeland op vakantie is (túúrlijk!) en even komt buurten - echt leuk om te merken dat jullie de ideeën van mijn blog waarderen.

Nog even een prachtige sjaal linken voor de PC hier uitgaat. Ditmaal een gratis patroon van Berniolie, een prachtige asymmetrische sjaal die - toevallig - de naam van mijn schoonzus uit Iran draagt: de Zahra-sjaal



Gemaakt van Invicta Colour en effen sokkenwol. Wat een plaatje! Je vindt het complete patroon (met schema's) op het blog van Berniolie. Eindeloos veel mogelijkheden in kleuren en uitstraling met dit patroon, erg origineel!



Foto's en patroon: Berniolie Design

Niet vergeten: volgende week is de winkel (2 weken lang) alleen 's morgens open van 9.00-13.00 uur!
Ik ben er gewoon zelf, we gaan niet weg. Maar de middagen? Die zijn voor mij!



9 opmerkingen:

  1. Heel fijne vakantie(middagen) en hartelijk dank voor de mooie handwerken die je steeds laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de "mij-tijd"!
    Prachtige sjaal laat je weer zien!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je vrije middagen ...:-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi patroontje weer! Geniet van je vrije middagen en gebruik hem vooral voor me-time en quality-time! We lezen het wel.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een mooi patroon!
    Geniet van je 'vakantie'!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het heel leuk om je in de vakantie eens in het echt te ontmoeten. Nu ben ik na een heerlijke vakantie in Zeeland weer terug in het gooi. In het najaar gaik denk ik beginnen aan de sokken uit het bij jou gekochte pakket, of aan een Zeeuwse visserstrui, of aan een gebreid/ genaaid tasje met schortenbont, of aan een......
    Veel te doen dus.
    Veel plezier met je vrije tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hermoso deleite para los ojitos gracias por compartir felicidades

    BeantwoordenVerwijderen