Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 25 september 2015

Bezig.....

O jongens, nu lukte het me écht niet vandaag om een patroontje voor jullie te zoeken, ik was BEZIG!

Zoveel doosjes zijn bezorgd deze week....... alles moet een plekje krijgen en da's geen sinecure.....

 


Unicat en nieuwe kleuren Alpaca, prachtig streepjesgaren en nóg meer kleurtjes van die prachtige bamboo....


Multikleurjes in allerlei samenstellingen en kwaliteiten....


Klassieke Tweedjes en Feestelijke pailletten......

 

Ik ben nog wel even bezig...... :-)
(Héérlijk om al die bolletjes door mijn handen te krijgen en een plekje te geven!)

4 opmerkingen:

  1. Ik wou dat ik niet helemaal aan de andere kant van het land woonde...... wil die bolletjes ook wel graag zien en voelen en gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij volledig bij Ilse aan ;)
    En een keer geen patroon is ook fijn want ik heb me inmiddels een wensenlijst om te maken hahaha
    Zeer inspirerend blog heb je, ik kom iedere keer weer graag langs!
    Fijn weekend,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Jeanet wat een heerlijks laat je weer zien!

    BeantwoordenVerwijderen