Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 23 juni 2016

Kort en Lang

Gelukkig, vandaag werd mijn "nood-bestelling" unicat nog even geleverd. Na de "plundering" op het brei- en haakfestival en de week erna zat ik zowaar bijna zonder. Mijn reguliere bestelling laat nog 2 weken op zich wachten, dus ik was blij met een extra "verrassingsdoos" die wel snel geleverd kon worden. En dit zat erin:



Dit is wel even opletten! Want ik kreeg nu ook hele verschillende lengtes, nl 500, 750, 900, 1090, 1270 en 1500 meter. Héle korte maar ook héle lange dus! (Meestal heb ik 900 meter-bollen op voorraad). Het is dus wel even opletten als je een bol koopt, of deze bij je projectje past dat je in de hoofd had. Maar misschien wil je wel net die éxtra grote gehaakte omslagdoek maken, of juist dat kleine lace-sjaaltje..... kom maar eens langs, er is van alles wat.

Graag laat ik nog deze Ashley-sjaal gemaakt door Jeanette van een bol Unicat én By Claire Sparkle.


Of deze van Karla van een hele grote bol unicat (patroon van Drops):



Gelukkig zijn ook de bollen Noro Mirai en Kureopatora weer op voorraad. En een flinke stapel Zeeuws Schortenbont. Pakketjes voor de Pannelappen, Zeeuwse Kussens, Zeeland-shawls - allemaal liggen ze klaar voor zaterdag.
We duimen nog even dat we geen hoosbuien krijgen (dat spettert zo bij het vis bakken !)



Morgen nog wat puntjes op de i (da's nog aardig doorpezen, denk ik) en dan zijn we er helemaal klaar voor!


5 opmerkingen:

  1. veel plezier, ik ga lekker mijn verjaardag vieren...ook heel leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Jeanet,
    Wat een mooie bollen unikat. Geweldig. Ik vind vooral die 2e omslagdoek erg mooi. heel erg gaaf. Succes met alle voorbereidingen.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe hou je het allemaal vol, maar geniet van het weekend...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe hou je het allemaal vol, maar geniet van het weekend...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jestem oczarowana, jak znajdę więcej czasu wrócę tu !!! Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego weekendu <3!!

    BeantwoordenVerwijderen