Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 10 juni 2016

Visserijdag 2016

Net bijgekomen van het  Brei- en Haakfestival en nu maken we ons weer op voor het volgende jaarlijkse evenement: de Visserijdag op zaterdag 25 juni! Hiervoor wil ik jullie allemaal van harte uitnodigen want het is een van de leukste dagen in Arnemuiden...


Er zijn meer dan 90 kramen waar je van alles en nog wat kunt kopen, waaronder uiteraard een heleboel lekkernijen uit de zee. Wil je een gratis visje eten, dan kan dat op de Markt (zolang de voorraad strekt) - precies voor onze deur!


's Morgens kun je ook terecht op de kinderrommelmarkt (van 10.00 - 13.00) op de Zuidwal, en de hele dag kun je genieten van het ringrijden in de Burg. Hackstraat.


Er zijn kinderattracties, klederdrachten en verschillende muziekoptredens. o.a. van de Muziekvereniging Arnemuiden en de coverband Monday After
Wil je alle nieuwtjes blijven volgen? Kijk dan op de Facebookpagina van de visserijdag.





Op deze dag zijn het Museum en de Werf de hele dag open.




Uiteraard zitten we midden in het feestgedruis! Ook staat er weer een kraam voor onze winkel met "Zeeuwse Pakketjes". Kom je ook op deze gezellige dag?

Arnemuidse visserijdag: Zaterdag 25 juni 2016 van 10.00 - 16.00 uur. Van harte welkom!


1 opmerking:

  1. Zeker de bedoeling om te komen hoor. Komen we gewoon weer een dagje naar Arnemuiden. Dat kan 's morgens en dan eventueel nog door naar Grijpskerke :-)

    BeantwoordenVerwijderen