Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

donderdag 7 juli 2016

Lavendel Cake

Wow! Heb je het nieuwe patroon van Annelies al gezien? Wat een plaatje is dit!!
Ans testte dit patroon van haar en daarom hangt van dit spiksplinternieuwe patroon al een versie in de winkel - en ik ben er wég van. Dit is echt een voorbeeld van hoe patroon en garen elkaar versterken:


Ans haakte met een bol unicat (900 meter) in de kleur Indian Summer. Het patroon is kant-achtig en is daardoor erg ruim (tenslotte kosten gaatjes geen garen).


Een heerlijke sjaal voor koele zomeravonden of gewoon lekker rond je nek wikkelen als het echt wat kouder wordt. 


Het patroon is zeer uitgebreid, voorzien van zowel tekst als schema's - en in het Nederlands! Je kunt het kopen via de website Vicarno.com maar ook via Ravelry en Etsy.
Het patroon heet Lavendel Cake en je snapt wel waarom als je de kleur zien waar Annelies mee heeft gehaakt:



 Ik laat jullie nog even zien wat er over is gebleven na dinsdag:




9 opmerkingen:

  1. Jak zawsze wychodzę uśmiechnięta i zadowolona! Kocham tu wracać bo serce i oczy się radują !!! Ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Boa tarde maravilhoso seu xale, amei, parabéns, beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie sjaal alweer, je unikat zal in no time uitverkocht zijn zo!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit wordt vast een van de favoriete omslagdoeken voor de komende tijd. Weer eens iets anders dan de South Bay die veel mensen met Unicat haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een geweldig mooie sjaal, deze wil ik zeker een keer gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leg deze sjaal goed aan de ketting, want het is weer zo'n beauty die iedereen wil hebben, sorry maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie sjaal zeg en die kleur geweldig mooi..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een plaatje weer! Dat wordt een run op het garen en patroon gok ik :)

    BeantwoordenVerwijderen