Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 29 november 2016

Kerstkrans

Hoewel Sint nog volop ronddwaalt in het land ben ik op creatief gebied natuurlijk al weer bezig met Kerst. Glitter- en Lurexdraadjes staan weer op het zicht en de Winterfair 2016 komt er ook weer aan op 9 december (daarover morgen meer!).


Plannen heb ik altijd genoeg, maar - ken je dat - het ontbreekt me vaak aan tijd. Een winterse pompom-krans staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ter inspiratie:

Groene vakantie krans - Kerstmis Pom Pom krans - Groene Kerst krans - voordeur krans - Pom Pom Ornament Krans - Pompom krans

Liever bont?
How to Make a Glitter Pom Pom Wreath                                                                                                                                                                                 More:

of juist niet...?

of deze?
White pom pom wreath:

Met bontballetjes ertussen:
DIY Pom Pom Wreath Tutorial from Joann's:

Kaaaaakelbont 😊
All the poms! Make a pom pom wreath in the latest Christmas issue of Mollie Makes. Comes with BONUS 2017 calendar & organiser stickers:

tja. eindeloos he?
DIY Free Pattern and YouTube Video Tutorial for an Easy Yarn Pom Pom Pompom Pompoms Wreath by Donna Wolfe from Naztazia

Je vindt een filmpje over hoe je deze kransen maakt op YouTube


De wolletjes heb ik, de pompommakers zijn er weer vanaf vrijdag, nu nog een zak tijd!



4 opmerkingen:

  1. Ooh, wat leuk! En een mooie manier om restjes op te maken. De kwastjes er onder zijn ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tijdgebrek is zo herkenbaar. In deze tijd van het jaar kun je zoveel leuke dingen haken en breien. Hadden we maar 48 uur in één dag. De kerstkransen zien er prachtig uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen