Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 16 juni 2017

Watermeloen

Bij de zomer hoort watermeloen. Zeker als je een heetgebakerde echtgenoot hebt (vandaag 22 jaar getrouwd..) 😊. Zodra de temperaturen een beetje stijgen koopt Ali een paar flinkerds - en dan niet van die zielige lichtroze supermarktschijfjes uiteraard.....


Héérlijk als dorstlesser! Ik zocht nog wat watermeloen-ideetjes op:

Dit Watermeloen-kussen is leuk voor op de tuinbank!
Het Engelse patroon koop je hier

Voor een tuinfeestje maak je dan ook nog deze vlaggetjes erbij:


Een haakschema voor deze vlaggetjes vind je hier

Helemaal in stijl blijf je met deze tas:
MELONBAG CROCHETPATTERN, Melon,Crochet Bag, Melon Bag, Crochet Pattern, Handmade, Tutorial, PDF- file, Instant Download, Crochet, Craft
Het patroon koop je via Etsy

Bij Drops vind je de beschrijving van deze pannenlappen.
Free Pattern

Zo ben je helemaal klaar voor de zomer!






7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie 22-jarige huwelijk, ik wens jullie nog heel veel mooie jaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat! En blijf genieten van mekaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd..en wat een leuke watermeloen ideetjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie 22ste huwelijksverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met jullie trouwdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En wat een leuke haakideeën deel je hier. Ik krijg er dorst van :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen