Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 17 juni 2017

Zomerse tas

Hier op Walcheren is het toeristen-seizoen al enkele weken goed van start gegaan. Met de meeste zon-uren (en ondertussen een enorme droogte), water en wind zit je hier altijd wel goed. Elk weekend is er in de buurt wel iets te doen (hoewel ik een kop koffie in de achtertuin vaak nog veel fijner vind). 
Voor al je zomerse uitstapjes kun je deze vrolijke tas maken:


Foto's en idee: Annie's Craft Store


Je kunt het Engelse patroon kopen via Annie's Craft Store.
Gebruik voor een tas bij voorkeur een katoen(mix), en geen acryl: dat gaat in het dagelijks gebruikt nl veel sneller pluizen, katoen kan tegen een stootje.
Ben je handig? Dan zoek je een Mandala-patroon op en maak je je eigen versie 😊.



3 opmerkingen:

  1. Wauw, bedankt voor de tip Jeanet, hij is gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vorig jaar bezocht ik tijdens onze vakantie je winkel en met wolletjes weer richting huis! nu hebben we deze week besloten om niet richting italie te gaan, maar 14 dagen naar Zeeland te gaan. Na jaren Burgh Haamstede nu de keus gemaakt voor Aagtekerke, omdat we dan wat meer mogelijkheden hebben voor fietstochten denken we. En wat zie ik, bij bestudering van de kaart: het is vlakbij je winkel, dus ik kom zeker langs begin augustus!

    BeantwoordenVerwijderen