Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 18 december 2017

Speciaal

Misschien ligt Zeeland een beetje in een uithoek, toch bof ik dat ik in mijn buurt een paar héle creatieve dames heb wonen! We ontmoeten elkaar o.a. op onze breiclub, maar uiteraard ook gewoon "zo maar" in de winkel. Jellina bijvoorbeeld woont lekker dichtbij en houdt me regelmatig op de hoogte van haar creatieve avonturen.

Foto

Dit is haar nieuwste creatie, een heerlijke kol van een bol Louisa Harding Pittura en een bol Regia4 sokkenwol. Wat een plaatje! Zacht en comfortabel, heerlijk op een trui of shirt of onder een jas.

Foto

Je kunt er alles over lezen op Jellina's blog. Dit keer vind je het patroon (nog) niet gratis op Jellina's blog maar krijg je het cadeau bij een bestelling in onze webshop www.blij-dat-ik-brei.nl.
Er zijn 3 kleurencombinaties mogelijk. De voorraad is beperkt, op = op (dit garen komt waarschijnlijk niet meer binnen). 

Foto

Helaas, het garen dat Jellina heeft gebruikt is op. Maar we gaan héél hard aan de slag om een mooi alternatief te vinden -wordt vervolgd!!

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combinatie van garens. Geeft met dit patroon een leuke speels resultaat. Lekker van die creatievelingen dicht in de buurt hè

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, waar je ook zou zitten, het blijft voor sommigen toch lastig naar je toe te komen.
    Voor mij is de afstand ook een beetje te groot, maar ik weet je via internet wel te vinden, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem besteld! de vorige bestelling was voor mijn dochter, en deze ga ik lekker zelf maken, groeten mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige col. Jellina is er weer in geslaagd om een bijzonder combinatie te maken en duidelijk iets van haar hand te ontwerpen. Fijn dat jij en Jellina zo dicht bij elkaar wonen. Zo inspireren en helpen jullie elkaar en jullie inspireren daarna weer heel veel anderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen