Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

maandag 13 november 2017

Winterfair 2017

De ene leuke activiteit is nauwelijks voorbij en de volgende ligt al weer in het verschiet! Zet maar in je agenda: op vrijdag 24 november 2017 houden we de traditionele Winterfair in Arnemuiden.


Vanaf 15.00 - 21.00 kun je terecht in de Langstraat en op de Markt waar verschillende kramen staan die allelei lekkers verkopen en waar je ook terecht kan voor een leuk cadeau. Gratis Erwtensoep wordt je aangeboden door de Ondernemersvereniging maar uiteraard ontbreken op deze winterfair de oliebollen, glühwein en kibbeling niet.

Blij dat ik brei: Gezellig!

Je kunt even naar binnen wandelen in het museum en het Uusje van Eine, genieten van optredens en vergeet zeker de Kunstroute niet! In enkele leegstaande panden kun je zo'n 20-tal deelnemers vinden met keramiek, handwerk, sierraden, kaarten maken, schilderijen - en nog veel meer. Het is echt de moeite waard om deze kunstroute te bezoeken! 





Oliebollen, nonnevotten, appelbeignets en wafels ...

Later vertel ik jullie zeker nog meer!
Noteer maar in je agenda:
vrijdag 24 november
15.00 - 21.00 uur

Meer lezen? Klik hier!

5 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je ruim op tijd! In de tekst heb je het over 2018, hahaha. Jammer dat ik zover weg woon, ik had graag komen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha, verbeterd! Weet je dat ik elk jaar wel een keer zo'n fout maak :-) Gelukkig zijn er oplettende lezers.....

      Verwijderen
  2. Dat ziet en klinkt gezellig.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat klinkt wel heel leuk, ga het in mijn agenda zetten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen