Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zondag 19 oktober 2014

Kleurenspel

Deze week werd ik door een klant geattendeerd op dit prachtige patroon van Berniolie Designs. Wat een mooi patroon en een prachtig kleurenspel van de Invicta Colour en effen sokkenwol.

INSTANT DOWNLOAD, SAMMY, Crochet shawl pattern pdf

Het patroon is te koop via Etsy of Ravelry, en is beschikbaar in het Nederlands en Engels. De invicta Colour is in heel veel tinten te verkrijgen, en effen sokkenwolletjes ook. Dus combineren maar!


Hou je niet zo van kleurig? In een effen kleur is het ook prachtig!


De sjaals zijn gehaakt met haaknaald 4, en je ziet wel dat er flink geblockt wordt om dit resultaat te krijgen. Hoe meer wol je garen beval, hoe beter dit gaat.


4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige sjaal weer!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat mooi weer, het lijkt wel kant. Ik vind de effen versie ook heel erg mooi....
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Die effen variant vind ik echt ge-wel-dig. Ik sla de link op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, ik vind alle maaksels van berniolie zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen