Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

zaterdag 18 oktober 2014

Vol !!

Vol is de winkel en het atelier erachter nu een heleboel dozen met nieuwe Arnemuidse visserstruien zijn bezorgd. Natuurlijk die prachtige donkerblauwe weer, maar we gaan ook hip. We hebben nu prachtige rode truien!


Deze kant-en-klare truien staan nog niet in de webshop van Tikkeltje Zeeuws, maar zijn natuurlijk wel te bestellen en te koop in de winkel. 

Wil je ook een keer de expositie bezoeken? Dat kan nog 2 weken - tot en met zaterdag 1 november.
Deze dag houden wij nog een afsluitende workshop, je vind alle informatie hier, we hebben nog enkele plaatsen vrij.
 Van harte welkom!

Vol - helemaal vol is mijn hoofd. Vol met indrukken, gesprekken, ontmoetingen van afgelopen week!
Deze week heb ik zoveel mensen ontmoet en gesproken - weet je wel dat er vandaag meer dan honderd mensen de expositie hebben bezocht? En het leuke is dat er ook zoveel mensen bij zijn die ik in de afgelopen jaren heb leren kennen door mijn blog - of het hunne!

Sommigen hebben ook al van hun uitje naar Arnemuiden geblogd - lees het maar eens na bij BalsemienDe Tante van TjorvenBerthiHave a nice DayJellinaHet lieve Leven, (en ik ben er vast nog een heleboel vergeten!). Zo leuk om te lezen, want ieder heeft zijn eigen ervaringen opgeschreven. En dan had ik ook nog een leuke ontmoeting met Erry, die vast nog een keer een paar prachtige sokken gaat ontwerpen met de Zeeuwse truien als inspiratie.

Vandaag bezocht Anke Grevers de tentoonstelling en onze winkel, je kent haar vast nog wel van De Gelderse Mutsen. Wat een heerlijke gesprekken als je dezelfde passie voor handwerk hebt! Ik ben ook heel blij dat we in de winkel nu de drie boekjes mogen verkopen:


  


En toen stapte ook Jolanda den Toonder nog even binnen (yep, van hét dekentje!), dus de winkel barstte uit zijn voegen van creativiteit ! Wow - wat leuk dat ik al deze mensen mag ontmoeten.

3 opmerkingen:

  1. wat is er een hoop gebreid...al die truien...super!!! Wat fijn dat je de links hebt vermeld van de blogs die zijn geweest. Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet,
    Wat heerlijk is het toch hè, dat de tentoonstelling zo'n succes is. Het is dan ook echt prachtig om te zien allemaal... en heel leuk om jou en Stefanie ontmoet te hebben...
    Prachtig zijn de kant en klare visserstruien, maar ik ben toch blij dat ik zelf aan een vissersvest begonnen ben. Het vordert rustig aan, bijna een voorpand af nu...
    Ik wens je een heerlijke zondag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat je alle links vermeld hebt Jeanet! Zo kunnen we daar ook eens gaan piepen alhoewel ik de meeste ook wel ken :-) Fijn dat de tentoonstelling zoveel succes heeft, maar op de blogs is genoeg reclame gemaakt denk ik, ook bij mij. Als alles volgens plan verloopt komen mijn man en ik volgende zaterdag ook kijken en in je winkeltje langs natuurlijk. Tot dan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen