Welkom op dit blog!

Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn hobby is breien en haken. Voor ons handwerkwinkeltje kom ik zoveel idee├źn en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien en haken is. Elke dag komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Soms blog ik ook nog een beetje over Arnemuiden.

Ik verwijs in mijn blog soms naar patronen van particulieren die te koop zijn via verzamelsites zoals Ravelry en Etsy. De patronen zijn soms alleen in het Engels beschikbaar. Deze verkoop ik zelf niet, ik kan ze niet vertalen, ik kan ze ook niet voor anderen bestellen. Ik wil alleen maar tips geven over alles wat mogelijk is op handwerkgebied - breigarens verkoop ik natuurlijk wel! Daarvoor kun je altijd langskomen of mailen.

Natuurlijk kun je ons ook altijd bezoeken in onze winkel in Arnemuiden. Wij zijn geopend van dinsdag-vrijdag van 9.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 - 16.00 uur.

Op dit blog vind je tussen de blogposts en in de zijbalk enkele advertenties. Het helpt mij financieel als je af en toe op een advertentie klikt. Zo kan ik het dagelijks bloggen volhouden en blijft dit blog vol handwerk-ideeen gratis voor iedereen.

Veel plezier op dit blog!

**************************************************

donderdag 11 mei 2017

Tring Tring

Nu de zon zich eindelijk een beetje laat zien krijgen we weer zin om erop uit te trekken. En uiteraard doe je dat in stijl! Dit fietsbelhoesje van Landleven (ontworpen door Janneke Assink) maakt dat iedereen je herkent als handwerkster - altijd goed voor een praatje onderweg ­čśë.

Afbeeldingsresultaat voor fietsbelhoes landleven

Je vindt een filmpje voor dit hoesje op de website van Landleven.

Foto's en idee: Janneke Assink

Janneke ontwierp dit hoesje al eerder en een geschreven patroon (met heel veel foto's) vind je terug op haar website Jip by Jan

Je kunt het hoesje naar hartelust versieren naar je eigen smaak. Op de website van Janneke vindt je nog meer varianten.




2 opmerkingen:

  1. Prachtig fietsbelhoesje. Dus daaraan kunnen we de handwerksters herkennen. Leuk idee.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Jeanet, dank je wel voor de vermelding!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...