Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

dinsdag 30 januari 2018

Voor in de agenda: het 3e Brei- en Haakfestival in Arnemuiden!

Pak je agenda er maar even bij, noteer het maar vast! Op zaterdag 2 juni 2018 heb je nergens tijd voor want je komt vast naar het 3e Brei- en Haakfestival in Arnemuiden!
Het evenement is van 11.00 - 16.00 uur.
Was je de vorige jaren erbij? Dan kom je zéker! Zoveel gezelligheid en sfeer wil je uiteraard niet missen.......
Ben je nog nooit geweest? Dan moet je er toch een keer bij zijn geweest! 😉: de grootste handwerkclub in de verre omtrek.

De plannen zijn nog pril en moet nog hééééél veel geregeld worden. Maar de tenten zijn gereserveerd, de datum geprikt. De plannen worden gesmeed om er weer een ontzettend gezellige dag van te maken! Samen handwerken onder de klokken van Arnemuiden, workshopjes doen, andere breisters en haaksters ontmoeten. Uiteraard is de toegang weer gratis.

In de komende maanden ga ik jullie uiteraard weer op de hoogte houden van alle leuke dingen die we gaan organiseren, de workshopjes die we gaan organiseren en de namen van bloggers en ontwerpers die komen. 
Net zoals de vorige keren wordt het géén beurs, géén markt of iets dergelijks maar gewoon een ontzettend gezellige - best groot uitgevallen - handwerkmiddag waar je andere liefhebbers kunt ontmoeten. Wil je nog eens kijken hoe het in de voorgaande jaren was? Onder het label Brei- en Haakfestival vind je alle berichten terug met heel veel foto's en verslagen.

Het Facebook-evenement is ook weer aangemaakt!
Delen en liken is heel lief!





Iedereen is van harte welkom!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten