Welkom op dit blog! Ik ben Jeanet Jaffari-Schroevers en mijn passie is breien en haken. Voor onze handwerkwinkel kom ik zoveel ideeën en patronen tegen, die kan ik nooit allemaal zelf uitvoeren! Daarom ben ik in 2012 dit blog begonnen - om te laten zien hoe leuk breien én haken is. Regelmatig komt er een item bij, vaak met patroon of links zodat je direct kunt beginnen. Ik probeer voor elk wat wils te zoeken, moeilijk en makkelijk, voor jong en oud, haken en breien. Natuurlijk ben je van harte welkom om onze stenen winkel in Arnemuiden te bezoeken. Openingstijden wo-vrij 9.00-17.00, za 9.00-16.00 uur. Let op: op vrijdag ben ik er zelf niet, Ali neemt de honneurs waar!

vrijdag 12 januari 2018

Wie durft?

Wie durft zich te laten verrassen???

De vraag naar onze handgeverfde (sokken-)garens is erg groot. Liet ik enkele weken geleden nog een hele rits aan strengen zien die we hadden geverfd - nu is er in de webshop bijna niets meer en in de winkel nog een paar strengen. Met regelmaat moet ik mensen teleurstellen omdat het garen al weer op is.
Daarom bedachten we wat leuks! (iets wat in het buitenland al veel wordt aangeboden)


Laat je je graag verrassen? Dan kun je je abonneren op 4 x een streng handgeverfd garen die we je in 2018 gaan toe sturen. Begin april, juli en oktober plus rond de feestdagen ontvang je van ons een streng handgeverfd sokkengaren, uniek in zijn soort. Een streng is 100 gram, goede kwaliteit 4-draads-sokkengaren. Dit kan ook een strengetje zijn met een glittertje of tweed-effect.
Een streng is genoeg om een paar unieke sokken te breien (tot maat 46 heb je genoeg), maar je kunt er ook mee haken, van sjaaltjes en kolletjes tot accenten en in combinatie met effen garens.
Per zending krijg je van ons een patroontje of ideetje meegeleverd.

Wil je eventueel 2 abonnementen afsluiten, (per kwartaal 2 x 100 gram) geef dan op het bestelformulier aan of je vrijwel identieke of juist verschillende strengen wilt ontvangen.




Je kunt het abonnement bestellen in onze webshop.  De prijs (€ 59,00) is voor 4 x 100 gram handgeverfd garen inclusief 4 x verzenden. Inschrijven kan tot 31 maart.

Wij zijn de voorbereidingen al aan het treffen 😉.





6 opmerkingen:

  1. Het is in ieder geval een heel erg leuk idee!
    Ik denk er nog over na.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ik ben wel geen sokkenbreister, dus ik denk nog even na of ik wel iets ga kunnen doen met sokkenwol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sokkenwol is een verwarrende term. Het zegt iets over de samenstelling van het garen maar er kan zoveel meer dan sokken breien. Door de lengte is het prima geschikt om mee te haken, het garen is sterk en vormvast. Zoveel mogelijkheden! Kijk maar eens onder het label "Handgeverfd"op dit blog, dan kom je echt van alles tegen!

      Verwijderen
  3. wat een leuk idee. Niets voor mij maar volgens mij zijn er zat mensen die dit super leuk vinden. .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel iets hebben.
    Succes met de actie,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik verheug mij nu al op het eerste pakketje handgeverfde wol!

    BeantwoordenVerwijderen